fredag 27 mars 2009

snart produent - på riktigt

Imorgon är det äntligen dax för finalen i Salomon Jib Academy, detta är mitt första projekt som praktiserande (i alla bemärkelser) producent. Det är helt otroligt att den dagen som jag väntat på sedan i december är här.

Jag, Tove och Camilla kom upp till Kläppen sent igår kväll. I dag har jag rekat och riggat i parken ihop med Kläppens fantastiska Pelle. Det kommer bli en spännande tävling - 44 finalister har vi under våren tagit fram på 7 orter runt om i Sverige. Den som vinner imorgon kommer i maj få tävla för Sverige i Mammoth, USA.

Ikväll hade vi inskrivning och mingel för alla killarna, ja killarna. Än så länge är det bara en tjej som kvalat in till final under alla 4 år som tävlingen hållit på. Det hoppas jag verkligen ska ändras till nästa år - imorgon kommer jag hålla tummarna för Emma för hon är grym.

Nu är det dags att sova, ska upp 05.00 imorgon för att packa innan vi ger oss av till parken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar